DSO Tišnovsko
Vyhledávání

Projekty

                                                                                                                         

Projekty DSO

1. název projektu Tišnovsko - nový turistický cíl

reg.č. projektu CZ.1.11/2.2.0010.01155

Popis zrealizovaného projektu

Dobrovolný svazek obcí Tišnovsko zpracoval Strategii rozvoje regionu Tišnovsko, jejíž součástí je podpora cestovního ruchu, vytvoření komplexní informační a navigační infrastruktury regionu Tišnovsko pro turisty.

Projekt navazoval na předchozí realizaci s názvem „Tišnovsko – nebeskou branou“, v jejímž rámci byl definován potenciál produktu Tišnovska. Ten byl zakomponován do vizuálního stylu, jenž odkazuje na Tišnovsko jako „bránu Vysočiny“ a současně na klášter Porta coeli (brána nebes), významnou kulturní památku Jihomoravského kraje. Se sloganem je dále možné pracovat ve smyslu „nebeské výhledy“ (v regionu je řada vyhlídkových míst a rozhleden, jež jsou potenciálně vysoce návštěvnicky atraktivní), „nebeský klid“ (uvolněnost, vhodnost pro odpočinek, rekreaci, relaxaci, nabytí nových sil), „nebeská krása“ (půvab kopcovité krajiny, jež má „blízko k nebesům“, malebnost starých třešňových sadů, podhorských polí a luk v blízkosti průmyslového Brna, dvě oblasti NATURA 2000), „nebeské podklady“ (hora Květnice skrývá jeskynní systém otevíraný pro veřejnost v době konání pravidelné tišnovské mezinárodní burzy minerálů), „strážci pokladů“, tedy neobvykle vysoký počet pozůstatků dávných hradů, jimž dominuje zachovalý hrad Pernštejn, druhá nejnavštěvovanější památka Jihomoravského kraje atd.

Projekt vytvořil komplexní informační a navigační infrastrukturu regionu Tišnovsko pro turisty v několika vrstvách:
  • návštěvníky a turisty, kteří do regionu právě přijíždějí, informují návěští – tabule umístěné na hranicích regionu ve smyslu "Vítejte v regionu Tišnovsko"
  • individuálním návštěvníkům a turistům, kteří již v regionu jsou, slouží ucelený systém informačních tabulí (stojan s mapou a dalšími informacemi); do systému jsou zapojeny existující infotabule, jež budou vizuálně sjednoceny pomocí prvků nonverbální komunikace (viz dále)
  • filmový spot, kteří je originálním a dynamickým portrétem regionu Tišnovska, slouží jako propagační nástroj při prezentaci svazku a jednotlivých obcí Tišnovska v televizním vysílání, na internetu nebo při jiných akcích zadavatele; námětem spotu jsou význačné nebo charakteristické lokality, produkty a také běžné turistické aktivity, rekreační sporty, zábava, kultura; cílem přitom nebylo vytvoření popisného spot se zahrnutím maxima lokalit, produktů apod., ale vytvoření spotu s propracovanou vizuální složkou s možností doplnění fotografiemi
  • na trase Lomnice – Borač jsou v terénu vyznačeny vycházkové trasy pro pěší a pro cyklisty
  • v Tišnově, Lomnici, Doubravníku a Předklášteří jsou vyznačeny místní prohlídkové okruhy, které jsou vybaveny mobilními audioprůvodci
  • celý komplex byl doplňován podpůrnými prostředky nonverbální komunikace (samolepkami s logem na doznačení existujících infotabulí, videospotem s využitím pro web včetně sociálních sítí a televizní vysílání).
     
Dále projekt vytvořil nové turistické produkty a zrealizoval propagační a informační kampaň:
  • dosavadní informace z regionu byly updatovány prostřednictvím marketingové strategie, výsledky byly využity při tvorbě produktů a realizaci distribuční cest a mediálního mixu
  • byly vytvořeny nové produkty, předběžně se zaměřením příroda, technické a kulturní památky, prioritně pro individuální turisty, vše s informacemi pro osoby se sníženou mobilitou a rodiny s dětmi a s šetrnou dopravou (pěší, cyklo) a prohlídkové okruhy ve vybraných místech
  • produkty byly převedeny do tištěné (informační skládačky) a elektronické (webové stránky) podoby v základních jazykových mutacích (CZ, EN, DE)
  • produkty byly distribuovány do TIC, byla zadána placená inzerce ve vybraných médiích v hlavních zdrojových územích s cílem zviditelnit destinaci Tišnovsko pro turisty včetně elektronických médií a s důrazem na sociální sítě tak, aby k aktivnímu cestování přiměla i mladší generaci;
  • byla zrealizována samostatná prezentace regionu Tišnovsko na veletrhu Regiontour Brno.

Projekt "Tišnovsko - nový turistický cíl" byl úspěšně dokončen.

Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Tišnovsko

Analýza SEO pro projekt www.regiontisnovsko.cz

 Prezentace regionu Tišnovsko na veletrhu Regiontour Brno 2012

Pojistná smlouva č. 5900006975

Dodatek č. 1 k pojistné smlouvě č. 5900006975

 

Popis: http://www.jihovychod.cz/default.aspx?ID=1817&pubtype=6&foldid=5&foldtype=6Popis: eu-flag                                                  

 

                                                                         

                                                                                              

Projekty

CENTRUM SPOLEČNÝCH SLUŽEB

DSO Tišnovsko je zapojeno do projektu SMO ČR "Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce", zkráceně "Centra společných služeb" (CSS) reg.číslo CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_019/0003017logo

 

Spolufinacováno JMK

Jihomoravský kraj podpořil a financoval DSO Tišnovsko v roce 2018 v těchto projektech:

1) "III. ročník TyJáTr FESTu  2018"


Pořízení mobilního pódia pro obce Tišnovska" podpořila Nadace ČEZ

logo ČEZ

Projekt "Doplnění systému odděleného sběru bioodpadů obcí Tišnovska"

DSO Tišnovsko-kontejnery na separované druhy odpadu

opžpkhj

Projekt "Tišnovsko-nový turistický cíl"

logologo

Odkazy

Region Tišňovsko

Mikroregion Pernštejn

Jihomoravský kraj

Oficiální portál cestovního ruchu

Cyklo Jižní Morava

Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje

Portál veřejné správy

 

 

Brněnsko,z.s.

DSO Tišnovsko se 20.2.2018 stalo členem destinační společnosti

BRNĚNSKO, z.s.

https://www.destinace-brnensko.cz/

 

 

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 1
DNES: 47
TÝDEN: 47
CELKEM: 389342

Sponzoři a partneři